دلتنگی

.....................



دلتنگی

نمي دانم دلتنگي ام
برای چیست
و دست‌هایم چشم انتظار دست‌های کیست!
در من کودکی دبستانی
تکیه داده است به دیوار

و مدام به آمد و شدِ مردم نگاه می‌‌کند




نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت17:02---3 تير 1393

نمـی دانـَم…

آلزایـمر بودی یا عـشق؟!

از روزی کـه مُبتلایَت شُدم

خـودم را

از یـاد بردم…
پاسخ:منم نمیدونم ههههههههه


اعظم
ساعت20:05---30 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم وبت زیباست لینکی
پاسخ:ممنون عزیزم


sara yekta
ساعت11:23---25 ارديبهشت 1393
سرمایی بوده ام همیشه ولی بین خودمان بماند.گرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد.................................................... .......سلام دوست بی معرفت خودم.چطوری؟؟؟؟؟؟؟بسر بهم.بوس بای
پاسخ:قربونت برم وممنون


sara yekta
ساعت7:48---24 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم نظر لطفته
من به اندازه کافی بی اف دارم
جنگ جهانی میشه.خخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سعید در یک شنبه 18 اسفند 1392

و ساعت 16:9



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by ashgerd ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
saav.1367@gmail.com




سعید




سارا یکتا
have-fun
وب مبینا
دخی بلا
بیا تا بترکی
دلگیرم از تو
قرارنبود
کلید حل مشکلات
سرگرمی وطنز
دلتنگی
عنوان صفحه
سحر جون
بوم موزیک
خط خطی های من
شراب محبت
تازه های جن....
خنده های عرعری
من یه دخترم
چادرهای سیاه قلبهای سپید
دلگیر سرنوشت
celebrity
تنهاترین تنها
nfs-nfs
دخی آتیش باره
armin2afm
زناشویی 2015
چت کتایون
جلیان بویز
لیلی ومجنون چت
عکس های متحرک زیبا وجالب
تی تی چت
هزار گپ
سیاه مشق
شکسته
زرزر نکن
عاشقانه
دانلود نمونه سوالات
ببین وبگو.سارا یکتا
man o to
ملینا
بیخیال غم
وب زهرا
ژاپنی
نیلوفر خانم
اللهم عجل لولیک الفرج
آرش وسارا
چت
صبا رونالدو
اقتصاد مقاومتی
sadaf
جواب به مسائل جنسی
دختری به اسم بهانه
منو وتنهایی
حجاب در قرآن
متنوع
تک تفریح
عاشقانه غمگین
عکس زیب...
عجوبه
leyli.net7
زنان ورزشکار
عاشقتم خدا
عکسهای دا.....
اینجا همه چی در همه
استقلال قهرمان
سه واحد حرف
دختر صورتی
jasfor girl
پشت دیوار آجری
دهکده عشق
سلطان غم
دخمل ها
دلتنگی ترلان
عکس دختران
نوشته هایی از جنس خودم
درد
سایت سرگرمی وتفریح
دنیای کودکان
عشق به حسین
عکس
خط خطی های دوست داشتنی
خط خطی های زهرا
حس غریب
داستانها...
مسابقه دخملونه
دخملونه
ملوسک
ز
love-hate
دخملها.ضد پسرا
باران بهاری
برای با تو بودن...
بازی
سوگند
سارا یکتا
1
توت فرنگی
دوست یابی
دختران
عکس سایت دخترانه
عشق من سعید
خط خطی...
جذابترین...
دختری...
دختر تنها
دنیا عکس
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
نیلوفر
دلتنگی های یه دختر
برای تنها...
مذهبی سیاسی
غمکده
زنده
تاریکی های منزوی
چهارچوب جهان من
چهارچوب جهان من
بامن بمان
سهم من از دنیا
نفسهایم
بیا اما با فکر مثبت
emo.boy
دلنوشته های دختر صورتی
خوب
من یک دخترم
دختر حاجی
فقط خدا
علی مرادصفری
جی پی اس موتور
همسرگزینی
جی پی اس مخفی خودرو
درگاه پرداخت سپرده روشی 100%

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی سخت و آدرس ashgerd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 44772
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1